Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2014年6月5日 星期四

家居版"水舞間"

很久沒有更新近況了,因為近日一件奇遇實在令我非常費解,現在仍然處理中未知最終結局會如何。

唔知大家前陣子看到新聞報告 "又一城變水舞間" 有何感覺呢?我當時無什麼特別感覺,只是暗暗說了一句,吓!唔係化,香港咁大個商場喎?

上月底有一日 .....


冇錯!係我家的浴室天花落雨,仲要係傾盆大雨呀!(持續大約 2 小時)
當時我一個人在家,呆了幾秒,隨即心裡不停咀咒樓上,手裡不停打電話找管理處,好不容易才令對方明白發生何事,收線後已急不及待直接跑到樓上的單位門外,不停按門鐘,不停拍門,但 ..... 冇人回應!

於是又再衝回家裡視察災情,恐怕全屋被浸,此刻管理處的人一個都未到,心想 ..... 有冇攪錯呀!成 10 分鐘都未有人?再打電話追,終於有一個阿姐帶著相機慢條斯理的來到,入到浴室竟然係舉機影相,我再無法按奈得住心裡那把火,問她,可以先幫我到樓上處理一下嗎?我家就快全屋都水浸喇,妳仲影相!!!

之後,眼看著幾個管理員不停於家裡進進出出,耳聽著浴室內的水聲不停巴啦巴啦!但我什麼都做不到,只有無奈地等!最後才記起要打電話比 hubby (那刻已覺得筋疲力盡)

擾攘了大約半個鐘後,管理員話,唔係樓上單位浴缸漏水,真正兇手係 ..... 樓上嘅樓上單位裝修,師父弄爆鹹水喉!現在搵到裝修師父返來開門,維修部會搵人用機器將水泵走,妳耐心等一下吧!

吓!吓!吓!腦裡面九萬幾個問號!點解樓上嘅樓上爆喉會關我事呀?
管理員仲話,除咗你,同你樓上之外,連你樓下,同樓下嘅樓下都有事呀!

我想提提大家,屋企裝修,真係要搵個好嘅師父,同埋記得買保險呀!如果唔係,真係會賠到你破產呀!


歡迎追蹤最新發報 @Facebook :【戀家‧生活宅記】Homemade Heaven
※ 如果當中有您喜歡的食譜,請給我一個 Like 吧!您的一個小鼓勵就是我繼續發報的最大動力啊!※

沒有留言:

張貼留言