Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016年7月8日 星期五

象印 Zojirushi 麵包機 (型號:BB-HAQ10-WZ)


早前想買部麵包機玩,睇過好幾個品牌但嫌價錢略貴,因為本身已學識手揉麵包,只係想買部機可以間中偷懶吓 (尤其夏天,真係會搓到身水身汗),動輒要幾千蚊嘅新 model 實在唔啱我。

剛好比我遇到象印 Zojirushi 做優惠 $1,299 (我趁2號 Aeon 感謝日買仲有95折) 即 $1,234 就買到喇!優惠唔知會做到幾時,詳情可以留意佢哋 FB fan page 或 Website 啦!

講咗咁耐,係時候試吓機喇 ...... 跟機有中、英文食譜,量杯同量匙。

第一次開機當然係試個最基本嘅白麵包先啦!用咗三個幾鐘就有外脆內軟新鮮麵包食,超滿足!


第二次就試埋個麵團程序,係咪發酵得好靚呢?
由量材料到發好麵團都唔使兩個鐘,跟手攞出嚟搓兩搓加啲醬同配料,放入焗爐半個鐘就有香噴噴 pizza 食喇!



出面30幾度唔想煮飯,整個包加個沙律又一餐,超方便!以前自己手搓真係滴哂汗,而家按個制就可以等個機自己攪掂,哈哈,爽呀!

用後感:
機仔細細唔嘥位,易清潔, 雖然佢無太多花巧功能,但最基本嘅麵包都分堅實、柔軟、快速同法式,另外仲可以做蛋糕,果醬、麵團。用千幾蚊買部機幫輕吓自己,抵吖!

其實我買之前都有上網搵過資料,大家不妨睇睇參考吓:
1. 消委會測試結果 (麵包機)
2. 網友 Testing Mama 十招教你揀麵包機


歡迎追蹤最新發報 @Facebook : 【戀家‧生活宅記】Homemade Heaven
※ 如果當中有您喜歡的食譜或文章,請給我一個 Like 吧!您的一個小鼓勵就是我繼續發報的最大動力啊!※

沒有留言:

張貼留言